środa, 8 kwietnia 2015

Twoja firma w Movember

Movember to międzynarodowy ruch na rzecz profilaktyki męskich nowotworów. Nasza Fundacja jest organizatorem kampanii Movember w Polsce - w 2015 roku odbędzie się druga edycja doskonale przyjętej, listopadowej akcji, nominowanej w konkursie PRotony wśród najlepszych działań PRowych ubiegłego roku. Działamy w porozumieniu z międzynarodową centralną w Wielkiej Brytanii, która obecnie przygotowuje jedenastą odsłonę akcji.
Movember - od złożenia słów Moustache (wąs) i November (listopad) to odbywająca się pod koniec roku kampania skierowana do mężczyzn i kobiet, której celem jest edukacja i namawianie Panów do badań profilaktycznych pod kątem nowotworów jąder i prostaty. Prowadzona w swobodnym tonie akcja stawia przede wszystkim na edukację przez dobrą zabawę. Movember to więc imprezy i spotkania, rzemieślnicze piwo warzone specjalnie na akcję (Movembeer) oraz koncerty i pokazy filmowe.



Więcej informacji na temat ubiegłorocznej edycji znajdziesz pod tym linkiem. Twoja firma może już teraz zaangażować się w przygotowania kampanii Movember 2015. W zależności od tego, czy chcesz zostać naszym partnerem regionalnym czy globalnym, czeka na Ciebie przygotowany przez nas pakiet działań edukacyjnych i integracyjnych dla Twoich pracowników.
Movember to kampania skierowana przede wszystkim do mężczyzn 20 - 35 oraz kobiet w podobnym wieku chcących dowiedzieć się, jak namówić swojego partnera do badań profilaktycznych. Pełne informacje na temat kampanii uzyskasz kontaktując się z nami pod adresem: movember@kapitanswiatelko.pl.


Część projektów jest już gotowa - zapytaj o nie, jeśli chcesz włączyć się jako partner finansowy przedsięwzięcia ogólnopolskiego lub w Twoim regionie.



Pakiet lokalny


Co finansujesz?
Imprezę w wybranym mieście. Każda impreza to trzy dni obecności ekipy Movember w wybranym mieście - spotkania w piątkowe popołudnie, sobota pełna atrakcji i niedzielne wydarzenia sportowe lub kulturalne. Mieszkańcy Twojego miasta dowiedzą się o profilaktyce raka jąder, panowie dowiedzą się, jak się badać, a my będziemy mieli okazję dotrzeć do dużej liczby osób, którym przekażemy wiedzę, jak wcześnie rozpoznawać u siebie nowotwory.
W piątek odbędą się spotkania w wybranym centrum handlowym, w sobotę zaprezentujemy pokaz sztuki golenia, zorganizujemy zawody sportowe dla panów i pań, wieczorem zaś odbędzie się impreza w jednym z klubów, z której dochód przeznaczymy na rozwój kampanii i druk materiałów edukacyjnych dla mężczyzn. W niedzielę Movember towarzyszyć będzie meczowi lub wydarzeniu kulturalnemu w Twoim mieście.

Co dostajesz?
Pakiet partnerski przy stanowisku do badań oraz stanowisku cyrulika/ golibrody w wybranym centrum handlowym przed piątkowe popołudnie i całą sobotę.
  • logotypy na materiałach reklamowych, promocyjnych i na stoiskach i wydarzeniach związanych z Movember.
  • informację o Twoim wsparciu w mediach regionalnych i w internecie przy okazji promocji wydarzeń, które pomagasz zorganizować.
  • udział w honorowej gali darczyńców, która odbędzie się w grudniu w Warszawie.
  • umieszczenie logotypów na wszystkich elementach promocyjnych akcji
  • umieszczenie logotypów na materiałach i gadżetach dla uczestników
  • umieszczenie logotypu i informacji o firmie na plakatach
  • opis działalności firmy i jej zaangażowania w opisie projektu
  • wzmianek o udziale firmy na każdym etapie informowania o projekcie na blogu i w social media
  • umieszczenie materiałów firmy w czasie trwania akcji i eventu
  • umożliwienie hostessom firmy udziału w eventach
  • zaangażowanie pracowników firmy w realizację eventów (wolontariat pracowniczy)
  • przyznanie nagród lub wyróżnień w kategorii wybranej przez firmę w przypadku konkursów czy zawodów
  • podziękowania za wsparcie po zakończeniu projektu
  • informację o udziale firmy w projekcie w reklamach kontekstowych w wynikach wyszukiwania Google przez tydzień poprzedzający imprezę

Pakiet globalny


Co finansujesz?
Realizację jedynej kampanii profilaktyki nowotworowej skierowanej w całości do mężczyzn w Polsce, która jest częścią międzynarodowego ruchu. Dołączysz do grona firm takich jak Cisco, Maurice Lacroix, Pernod Ricard, Gilette, Sony czy JLL. Pomożesz nam przygotować kalendarz, plakaty, identyfikację wizualną i... książkę dla ojców, którzy chcą nauczyć swoich synów o to, jak dbać o swoje męskie narządy.
Movember to nie tylko kampania edukacyjna, ale także cykl imprez, dzięki którym profilaktyka raka jąder staje się czymś męskim i naturalnym, zamiast być tylko postrachem facetów.


Co dostajesz? 


  • informację o Twoim wsparciu w mediach regionalnych i ogólnopolskich przez cały czas trwania akcji
  • logotypy i informację o swojej firmie na stoiskach do badań w sześciu największych miastach w Polsce
  • logotyp i podziękowania w unikatowej książce dla ojców, którzy chcą nauczyć swoich synów dbać o ich męskie narządy
  • logotyp i podziękowania w ekskluzywnym kalendarzu, który zostanie wydany specjalnie, by wesprzeć akcję wizytę 
  • wolontariuszy z Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny, którzy przebadają męską część Twojej załogi
  • logotypy na materiałach reklamowych, promocyjnych i na stoiskach i wydarzeniach związanych z Movember
  • informację o Twoim wsparciu w mediach regionalnych i w internecie przy okazji promocji wydarzeń, które pomagasz zorganizować
  • udział w honorowej gali darczyńców, która odbędzie się w grudniu w Warszawie
  • umieszczenie logotypów na wszystkich elementach promocyjnych akcji
  • umieszczenie logotypów na materiałach i gadżetach dla uczestników 
  • umieszczenie logotypu i informacji o firmie na plakatach
  • opis działalności firmy i jej zaangażowania w opisie projektu 
  • wzmianki o udziale firmy na każdym etapie informowania o projekcie na blogu i w social media
  • umieszczenie materiałów firmy w czasie trwania akcji i eventu
  • umożliwienie hostessom firmy udziału w eventach
  • zaangażowanie pracowników firmy w realizację eventów (wolontariat pracowniczy)
  • przyznanie nagród lub wyróżnień w kategorii wybranej przez firmę w finałach konkursów czy zawodów
  • podziękowania za wsparcie po zakończeniu projektu
  • informację o udziale firmy w projekcie w reklamach kontekstowych w wynikach wyszukiwania Google przez łącznie cztery miesiące

0 komentarze:

Prześlij komentarz